30 Ağustos 2013 Cuma

Sırlarla dolu gizemli ve lanetli sayı: 269

http://ilyasteker.com/sirlarla-dolu-gizemli-ve-lanetli-sayi-269/

adam kafayı yemiş her yerde bu sayıyı görüyomuş :D

Paranoyak mı dersiniz şizofren mi dersiniz ne dersiniz bilmiyorum ama artık bunu halka haykırmanın zamanı geldi. Hayırdır ilyas ne oldu diyebilirsiniz, ki dedinizde büyük ihtimal ben sizi daha fazla merak içinde bırakmadan 269 ‘un gizemini açıklayayım.

269 benim ortaokul numaram. Buraya kadar herşey normal. Asıl kafamı kurcalayan nokta şurası: 269 sayısını artık her yerde görür oldum. Nasıl yani? Dur dur bir kaç örnek vereyim sana:

# Bir web sitesine girdim, çevirim içi kullanıcı sayısına bakıyorum: 269.

# Telefonumda kontör miktarını sorguluyorum, sonuç: 269.

# İş görüşmesi için aldığım telefonun numarasının ortanca numarası: 269.

# Facebook’ta bir arkadaşımın profiline girdim, arkadaş sayısı 269.

# Sokaktayım geziyorum, yanıp sönen tabela da aynen şu yazıyor: X ülkesine uçuş sadece 269 €

# Teknosa’da laptop bakarken teknosa kartınız varsa ve access kullanıyoranız 269 TL ‘ye varan indirimler.

# Bunu söyledim mi: Kalan hediye sms ‘iniz: 269.

# Kullandığım bir programın bir üst sürümü çıktı. Build numarasına baktığımda: 269.

# Yolculuk yaparken X iline 269 KM kaldı yazan tabela.

YETER!

Artık 269 rakamını görmek istemiyorum. Bu kadar olasılık üst üste gelmez, gelemez. Psikoloğa filan mı gitmem gerekiyor anlamadım. Yoksa orta okulda birisi beni lanetledi de ben bunu yeni mi fark ediyorum. Ya da bu bir uyarı mı? Söyleyin doktor bey 269 günüm mü kaldı?

Unutmadan, 2009′a girerken aldığım milli piyango biletinde 269 rakamları yan yana mevcuttu. Herşey o gün başladı zaten.

OHA denilesi: Yazıyı okuyan bir arkadaşımın annesinin de orta okul numarası 269 muş. Allah’ım sana geliyorum!

Al sana 2. olay(milli piyango 2010 özel çekilişi)

TEBRIKLER
31.12.2009 tarihli cekiliste
3326924 numarali bilet ile son 7 rakamina gore
30.000.000 TL
IKRAMIYE KAZANDINIZ
- See more at: http://ilyasteker.com/sirlarla-dolu-gizemli-ve-lanetli-sayi-269/#sthash.V1klpXpP.dpuf

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder