31 Ağustos 2013 Cumartesi

"Hocam Bir Soru Sorcam Vaktin Var mı ?
Hoca :
- Var Kızım Sor
Kadın :
- Diyorlarki Yunanistan Taraflarında Bir Kadın Evliya Çıkmış , Tam Kızını Kesicekken Şeytan Bir Keçi Getirmiş Dogru Mu ?
Hoca :
Evladım Ben Bunun Neresini Düzeltiyim… Yunanistan Degil Arabistan , Kadın Evliya Degil İbrahim Peygamber,Kızı Degil Oğlu,Şeytan Degil Melek,Keçi Degil Koç …"



"Hocam bir soru soracaktım vaktiniz varmı?"
Hoca:
-"Var kızım sor."
Kadın:
-"Diyorlar ki; yunanistan taraflarında bir kadın evliya çıkmış. Tam kızını kesecekken şeytan bir keçi getirmiş doğru mu bu?"
Hoca:
-"Evladım ben bunun neresini düzelteyim? Yunanistan değil Arabistan, kadın evliya değil İbrahim peygamber, kızı değil oğlu, şeytan değil melek, keçi değil koç..."
:))


serdar tuncer çok güzel anlatıyor https://www.youtube.com/watch?v=6RooVv313xw
06:30 dan itibaren dinleyebilirsiniz hikayeyi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder