8 Nisan 2013 Pazartesi

https://www.facebook.com/leyle.ile.mecnun?ref=stream

ismail abi: herşeyi salla ama çayı sallama hacı

herşeyi salla ama çayı demle

Çocuğu olmayanların şükretme sebebisin mecnun:)

İnsanlar mutluluktan bulutların üstüne çıkıyor biz çıka çıka dama mı çıktık acaba.

kafamda sarı leblemı kavuruyolar, geldi mi kokusu sanada, vereyı mi 100 gram

Mecnun Ç.:şu anda kafamın içinde fadimenin düyünü var yemin ediyorum ya  


mecnun:ee ne kadar istiyosun yani ?
sarı bıyıklı adam:bi yüzlüğe anlaşırız.
mecnun:yüzlük derken ?yüz lira mı ?
ismail:dolar mı ?
telat:sterlin mi ?
iskender:euro mu ?
erdal:ampul mü ? ne bakıyosunuz olum belki adamlar yüzlük ampulle çalışıyodur allah allah



Ya benımsın ya toynagın. -Toynagın mı ? -Benım olmazsan at tepsın manasında.

Alisverisi super markettrn yaparsiniz Cenazenize erdal bakkal gelir:)

Mecnun: Dede ben uyuyamıyorum ya.
ASDD: koyun say, olmadı Fazıl SAY.


Açlıktan ayağım koktu

kılavuzu kahve falı olanın burnu telveden kurtulmaz:)

bi kere kiz kulturlu oglum sen nerelisin??

Enişte dediğin nedir ki.Tanımadığımız bir adamı evimize sokmak için koyduğumuz bir isim sonuçta.(entel ismail abi.)

İsmail abi : o bıyıkların uzasın uzasın agzıının ıcıne gırsın konusama emi irdal abiii

Vantilatörü serbest bırak dönerse serindir , dönmezse zaten hiç serin olmamıştır

senin azından çıkan ile kulanın duyduğunu bir olmadığını farkına varıcakmısın acaba.
 
ismail abi: benim genlerimde x'ler y'ler yok..benim genlerimde majörler minörler var..do majör,vi vijör...
 
rockçılar coverlasın seni emi erdal
 
ya bu koca demir yığını nasıl uçuyo onu hiç benim aklım mantığım kesmiyo beeee
 
çuval buldum kimindir sahibi yoksa benimdir.. Sahibi varmı bu çuvalın.. Sab varmı bu çuan sabvamıçun.. sabvaçun..
 
Senin ağzından çıkanı paket yapıp kulağına sokayım / İsmail Abi
 
buzdolabında yazdan kalan bir üzüm tanesi kadar yalnızım/erdal baggal
 
Yanlızlık boş bir veresıye defterı gıbıdır
 
sevdigin birinin sesini unutmak ne demek bilir misin?
       
 mecnun: ömrüm de gördüğüm en güzel sallama çay. leyla: sallama mecnun.

herşeyi salla ama çayı demle 

belki alışverişinizi süpermarketten yaparsınız ama cenazenize bakkal gelir meton bey 
          

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder